Dansk cykelbrand vil rejse nyt trecifret millionbeløb og udfordre bilmarkedet

Ny ladcykel skal bryde isen i flere markeder for det danske brand Mate Bike på last mile-marked. Selskabet vil samtidig rejse kapital til treårig vækstplan, siger topchef, der blev indskiftet sidste år – den anden nye på to år. 
Adm. direktør for Mate Bike, Thomas Vulliez kom til selskabet sidste år, hvor han afløste Lars Plesner Hamann, der stoppede efter et år | Foto: PR/Mate Bike
Adm. direktør for Mate Bike, Thomas Vulliez kom til selskabet sidste år, hvor han afløste Lars Plesner Hamann, der stoppede efter et år | Foto: PR/Mate Bike

De hurtige elcykler med brandet Mate malet henover den brede cykelstang er efterhånden et velkendt bekendtskab i bybilledet i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også