Hver fjerde kunde i DSB's fjern- og regionaltog kom for sent i 2022
Ifølge DSB selv er de mange forsinkede tog ikke ”et udtryk for det punktlighedsniveau, som kunderne berettiget kan forvente.” (Rettet)
![Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/15007145/mx46h6/ALTERNATES/schema-16_9/20221029-102315-5-3216x2144ma.jpg)
(Rettet så det fremgår, at det er kunderne og ikke togene, der kom mere end tre minutter for sent, jf. definitionen af kundepunktlighed)
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
DSB har mistet omkring 100 lokomotivførere i 2022
For abonnenter