Svag svensk krone og øget konkurrence påvirker passagertal hos Scandlines

Scandlines-topchef fortæller i interview til MobilityWatch, at selskabet nu vil forbedre kundeoplevelsen med en trecifret millioninvestering.
Scandlines adm. direktør Carsten Nørland. | Foto: Patrick Kirkby/Scandlines
Scandlines adm. direktør Carsten Nørland. | Foto: Patrick Kirkby/Scandlines

Der mangler fortsat godt 1 mio. passagerer, før rederiet Scandlines er tilbage på passagerniveauet fra før coronakrisen i 2019. Det fremgår af selskabets årsregnskab for 2022, der offentliggøres i dag torsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også