Semler-chef tvivler på fuldtonet digital salgsmodel på kort sigt

Blandt andet Tesla har succes med salg af biler online, men hos Danmarks største forhandler forventer man fortsat, at lokale distributører vil spille en rolle i lang tid endnu.
Ulrik Drejsig, topchef hos Semler Gruppen | Foto: Joachim Ladefoged
Ulrik Drejsig, topchef hos Semler Gruppen | Foto: Joachim Ladefoged

Ulrik Drejsig, topchef hos den danske Volkswagen-importør og -forhandler Semler Gruppen, tvivler på, at den tyske bilkæmpe vil følge efter Tesla og sende alt salg over på nettet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også