Arriva efterlyser plan for udbud af DSB-strækninger

Hvis politikerne forlænger DSB-kontrakt med ti år, kan det blive en alt for stor en mundfuld for aktører at byde på strækninger.
Pia Hammershøy Splittorff, direktør for public affairs i Arriva Danmark | Foto: 3/pr
Pia Hammershøy Splittorff, direktør for public affairs i Arriva Danmark | Foto: 3/pr

Der bør laves en plan for udbud af danske togstrækninger, som i dag varetages af DSB.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også