Formand for forbrugerråd: Nedlukning af passagernes stemme virker "meget besynderlig"

Man mister en stor faglig viden om den kollektive transport, når Passagerpulsen fra den 1. januar lukker ned, mener formand. Alle medarbejdere opsiges.
Anja Philip, formand for Forbrugerrådet Tænk. | Foto: Forbrugerrådet Tænk
Anja Philip, formand for Forbrugerrådet Tænk. | Foto: Forbrugerrådet Tænk
AF ANJA HAUGE OG SIF BJØRK PEDERSEN

Mandag den 27. november blev ifølge Anja Philip, som er formand for Forbrugerrådet Tænk, en sørgelig dag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også