Kæmpekoncern møder problemer i ny europæisk strategi

Koncernen Stellantis, som er indehaver af en række kendte bilproducenter, har testet en ny strategi for det europæiske marked. Det gik ikke som håbet.
Foto: David Dee Delgado/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: David Dee Delgado/Reuters/Ritzau Scanpix
AF IDA JØRGENSEN

Kæmpekoncernen Stellantis var godt i gang med nye planer om en ”reorganisering” i sit netværk af europæiske bilforhandlere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også