Bilmærke udfaser 100 år gammelt logo i jagten på vækst

Bilproducenten har med en stribe tiltag planer om at løfte salget med 20 pct. i Danmark.
Thomas Bruun forklarer, at Skoda gerne vil løfte salget med 20 pct. i Danmark i 2024. | Foto: PR-foto/Skoda
Thomas Bruun forklarer, at Skoda gerne vil løfte salget med 20 pct. i Danmark i 2024. | Foto: PR-foto/Skoda

Ifølge Skodas danske adm. direktør vil de fleste nok tænke på bilmærket som mere snusfornuftigt end moderne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også