Direktørpanel: Kun få af landets store virksomheder giver valgbidrag
Kun 3 pct. af direktørerne i nogle af landets største og mest betydningsfulde virksomheder svarer i ny undersøgelse til Watch Medier, at deres virksomheder giver bidrag til valgkampen. Det overrasker professor i vælgeradfærd.
![Formand for Konservative, Søren Pape Poulsen, formand for SF, Pia Olsen Dyhr og statsminister Mette Fredriksen (S).](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14530922.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20220601-153413-6-1920x1077we.jpg)
af ANJA HAUGE
Det er dyrt at føre valgkamp. Alt fra valgplakater over flyers og balloner til reklamer på sociale medier og den croissant, du fik i morges på stationen, koster knaster.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.