Ny strategi: United Airlines vil spare to minutter ved boarding af fly

Boarding går for langsomt, og det vil United Airlines forsøge at gøre op med, viser internt notat.
Foto: Eduardo Munoz
Foto: Eduardo Munoz
AF IDA JØRGENSEN

Nogle flyselskaber inddeler passagerer i op til ni forskellige grupper, når der skal boardes. Andre har prøvet med sms-advisering om, at nu er det tid til at gå til gaten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også