Pandemien sætter blus under Mærsks digitale indtjeningskilder
Mærsk har svært ved at følge med efterspørgslen på selskabets nye intelligente datamodeller, ikke mindst fordi shippingkoncernen – ud over at navigere kunderne igennem pandemien – satser på at skaffe dem 3 pct. ekstra i omsætning.
.jpg)
AF LEONORA BECK
Det er ikke kun fragtraterne, der har fået et skub mod stjernerne under pandemien. Også efterspørgslen på A.P. Møller-Mærsks nye digitale indtjeningskilde, Neonav, giver anledning til optimisme for shippingkoncernen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
A.P. Møller-Mærsk har markant fremgang i logistikenhed
For abonnenter