MobilityWatch

Pandemien sætter blus under Mærsks digitale indtjeningskilder

Mærsk har svært ved at følge med efterspørgslen på selskabets nye intelligente datamodeller, ikke mindst fordi shippingkoncernen – ud over at navigere kunderne igennem pandemien – satser på at skaffe dem 3 pct. ekstra i omsætning.

Foto: Edgar Su/Reuters/Ritzau Scanpix

Det er ikke kun fragtraterne, der har fået et skub mod stjernerne under pandemien. Også efterspørgslen på A.P. Møller-Mærsks nye digitale indtjeningskilde, Neonav, giver anledning til optimisme for shippingkoncernen.

Kaos og flaskehalse på transportmarkedet har øget interessen »markant« for løsninger, der kan hjælpe kunderne med at styre deres forsyningskæder. Det er netop det, som Mærsks nyligt lancerede dataprodukt, Neonav, lover.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs