Pandemien sætter blus under Mærsks digitale indtjeningskilder
Mærsk har svært ved at følge med efterspørgslen på selskabets nye intelligente datamodeller, ikke mindst fordi shippingkoncernen – ud over at navigere kunderne igennem pandemien – satser på at skaffe dem 3 pct. ekstra i omsætning.
![Foto: Edgar Su/Reuters/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12957325.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20210420-135617-6-1920x1080we(1).jpg)
AF LEONORA BECK
Det er ikke kun fragtraterne, der har fået et skub mod stjernerne under pandemien. Også efterspørgslen på A.P. Møller-Mærsks nye digitale indtjeningskilde, Neonav, giver anledning til optimisme for shippingkoncernen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
A.P. Møller-Mærsk har markant fremgang i logistikenhed
For abonnenter