Mærsk har stor succes med at lade kunder tage temperaturen på fragten

I årets første tre måneder har logistikplatformen Captain Peter femdoblet sin omsætning. Ved at dele data fra kølecontainere opnår Mærsk en stribe fordele, fortæller chefingeniøren.
Foto: Malte Ossowski/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Malte Ossowski/AP/Ritzau Scanpix
AF RENE DEICHGRÆBER

Mærsk er for alvor ved at adressere en af de store udfordringer i en industri præget af intens konkurrence og pres på marginerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også