DHL-chef: Kaos på de globale forsyningskæder skaber udmattelse i logistikbranchen
Det ekstraordinære containermarked vil fortsætte gennem hele 2022, inden der i 2023 forhåbentlig lettes lidt på trykket. Det siger Dominique von Orelli, global head of ocean freight hos DHL Global Forwarding. Kø af skibe og trafikpres står og falder med de amerikanske havne.
![Dominique von Orelli, chef for søfragt hos DHL Global Forwarding, ser pressede forsyningskæder ind i 2023. "Hele industrien er udmattet," siger han til ShippingWatch. | Foto: DHL Global Forwarding - PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13437775.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ia0elu40g6klbtb3tw.jpg)
af DANIEL LOGAN
Hos DHL Global Forwarding har det ekstreme containermarked udløst opjusteringer og vækst på tværs af forretningen gennem 2021, og det kommende år vil byde på mere af det samme.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.