DHL-chef: Kaos på de globale forsyningskæder skaber udmattelse i logistikbranchen

Det ekstraordinære containermarked vil fortsætte gennem hele 2022, inden der i 2023 forhåbentlig lettes lidt på trykket. Det siger Dominique von Orelli, global head of ocean freight hos DHL Global Forwarding. Kø af skibe og trafikpres står og falder med de amerikanske havne.
Dominique von Orelli, chef for søfragt hos DHL Global Forwarding, ser pressede forsyningskæder ind i 2023. "Hele industrien er udmattet," siger han til ShippingWatch. | Foto: DHL Global Forwarding - PR
Dominique von Orelli, chef for søfragt hos DHL Global Forwarding, ser pressede forsyningskæder ind i 2023. "Hele industrien er udmattet," siger han til ShippingWatch. | Foto: DHL Global Forwarding - PR

Hos DHL Global Forwarding har det ekstreme containermarked udløst opjusteringer og vækst på tværs af forretningen gennem 2021, og det kommende år vil byde på mere af det samme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også