MobilityWatch

DHL-chef: Kaos på de globale forsyningskæder skaber udmattelse i logistikbranchen

Det ekstraordinære containermarked vil fortsætte gennem hele 2022, inden der i 2023 forhåbentlig lettes lidt på trykket. Det siger Dominique von Orelli, global head of ocean freight hos DHL Global Forwarding. Kø af skibe og trafikpres står og falder med de amerikanske havne.

Dominique von Orelli, chef for søfragt hos DHL Global Forwarding, ser pressede forsyningskæder ind i 2023. "Hele industrien er udmattet," siger han til ShippingWatch. | Foto: DHL Global Forwarding - PR

Hos DHL Global Forwarding har det ekstreme containermarked udløst opjusteringer og vækst på tværs af forretningen gennem 2021, og det kommende år vil byde på mere af det samme.

Dominique von Orelli, logistikselskabets executive vp og head of global ocean freight, ser sådan set ikke situationen på containermarkedet aftage lige foreløbig.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Yngre piloter går nu i åben krig med SAS-piloterne og Dansk Metal

Flyvebranchens Personaleunion, FPU, der især organiserer de yngre piloter, går midt i SAS-konflikten og pilotstrejken i struben på deres egne pilotkolleger og Dansk Metal. Dansk Metal kannibaliserer og ønsker blot de yngre piloters arbejdspladser lukket, siger FPU-formanden.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs