DSV bekræfter søgsmål fra stor dansk detailvirksomhed

Det har tidligere været fremme, at flere af DSV’s store kunder er utilfredse med speditørselskabets behandling under coronakrisen. Nu bekræfter DSV, at en dansk detailkæde har lagt sag an med krav om et trecifret millionbeløb.
DSV’s driftsdirektør Jens Lund | Foto: DSV
DSV’s driftsdirektør Jens Lund | Foto: DSV

Butikskæden Flying Tiger Copenhagen har lagt sag an mod DSV og kræver et trecifret millionbeløb på grund af uenighed om høje fragtrater og manglende kapacitet under coronakrisen, der har skabt stort pres på de globale forsyningskæder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også