Dao skærer ledelsen til og omstiller forretningen i økonomisk modvind

Dao/Bladkompagniet, som er ejet af tre danske mediehuse i fællesskab, skærer to af fem direktører fra efter fusion. Samtidig pågår en ”konsekvent, men langsom drejning af en supertanker”, fortæller adm. direktør.
Hans Peter Nissen er konstitueret adm. direktør i det nyligt fusionerede distributionsselskab Dao/Bladkompagniet. | Foto: JP/Politikens Hus
Hans Peter Nissen er konstitueret adm. direktør i det nyligt fusionerede distributionsselskab Dao/Bladkompagniet. | Foto: JP/Politikens Hus

Godt et halvt år efter sammensmeltningen af de to distributionsselskaber Dansk Avis Omdeling, Dao, og Bladkompagniet, er der flere ændringer undervejs i organisationen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også