Dao skærer ledelsen til og omstiller forretningen i økonomisk modvind

Dao/Bladkompagniet, som er ejet af tre danske mediehuse i fællesskab, skærer to af fem direktører fra efter fusion. Samtidig pågår en ”konsekvent, men langsom drejning af en supertanker”, fortæller adm. direktør.
Hans Peter Nissen er konstitueret adm. direktør i det nyligt fusionerede distributionsselskab Dao/Bladkompagniet. | Foto: JP/Politikens Hus
Hans Peter Nissen er konstitueret adm. direktør i det nyligt fusionerede distributionsselskab Dao/Bladkompagniet. | Foto: JP/Politikens Hus

Godt et halvt år efter sammensmeltningen af de to distributionsselskaber Dansk Avis Omdeling, Dao, og Bladkompagniet, er der flere ændringer undervejs i organisationen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også