Opkøb har ændret tilgang: Nu satser DFDS på flere store kundeforhold

Siden 2019 har DFDS mere end tredoblet antallet af kunder, der leverer mere end 10 mio. euro i omsætning.
Foto: Dfds
Foto: Dfds

De seneste års opkøb og vækst hos DFDS har medført, at selskabet kan levere flere og mere komplekse logistikløsninger til kunder, hvilket der er en efterspørgsel efter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også