MobilityWatch

Unge kunder hos Movia vil lægge kerneprodukt i graven

KAMPEN OM DE UNGE: Løsningen, der skal få flere unge til at køre med bus og tog, er blandt andet et farvel til målgruppens kerneprodukt. Sådan lyder det i nye anbefalinger fra særligt råd hos Movia, som der skal rykkes på nu, hvis man vil løse den kritiske udvikling, siger formand.

Foto: Ernst van Norde

Færre unge bruger i dag bussen eller toget, når de skal transportere sig rundt i landet, og det er kritisk for landets trafikselskaber, da de unge er fremtidens kunder i den kollektive transport.

Det har fået Movia til at nedsætte et ungeudvalg, som skulle komme med en række anbefalinger til det sjællandske trafikselskabs bestyrelse om, hvordan selskabet kan blive mere attraktiv over for kundegruppen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs