Unge kunder hos Movia vil lægge kerneprodukt i graven

KAMPEN OM DE UNGE: Løsningen, der skal få flere unge til at køre med bus og tog, er blandt andet et farvel til målgruppens kerneprodukt. Sådan lyder det i nye anbefalinger fra særligt råd hos Movia, som der skal rykkes på nu, hvis man vil løse den kritiske udvikling, siger formand.
Foto: Ernst van Norde
Foto: Ernst van Norde

Færre unge bruger i dag bussen eller toget, når de skal transportere sig rundt i landet, og det er kritisk for landets trafikselskaber, da de unge er fremtidens kunder i den kollektive transport.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også