Loyalitetsprogram skal give DSB større indsigt i kundernes rejsemønstre og behov
Et nyt loyalitetsprogram hos DSB giver kunderne mulighed for at spare point op på rejser til en gratis kop kaffe, men skal samtidig give DSB en større indsigt i kundernes adfærd.
![Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13320525.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20190514-120035-1-1920x1079we(1).jpg)
af ANJA HAUGE
Det bliver nu muligt for kunderne hos det statsejede togselskab DSB at spare point op på deres rejser, som kan veksles til f.eks. en kop kaffe eller en croissant.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.