MobilityWatch

Loyalitetsprogram skal give DSB større indsigt i kundernes rejsemønstre og behov

Et nyt loyalitetsprogram hos DSB giver kunderne mulighed for at spare point op på rejser til en gratis kop kaffe, men skal samtidig give DSB en større indsigt i kundernes adfærd.

Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Det bliver nu muligt for kunderne hos det statsejede togselskab DSB at spare point op på deres rejser, som kan veksles til f.eks. en kop kaffe eller en croissant.

Det sker, efter DSB i dag har åbnet et såkaldt loyalitetsprogram for selskabets DSB plus-kunder, som nu kan optjene 1 point, for hver gang de bruger 10 kr. på en rejse med togselskabet. Selskabet følger således efter lignende løsninger, som f.eks. SAS, Norwegian, Coop og Matas allerede har i dag.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Easyjet flyver fortsat med underskud

Omsætningen stiger, men lavprisflyselskabet indkasserer nyt underskud. Selskabet oplever dog, at de rejsende vender tilbage og har solgt en betydelig del af de fremtidige bookinger for tredje kvartal.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs