MobilityWatch

Nyt pendlerprodukt har overrasket DSB-chef

I et forsøg på at vinde nogle af de tabte pendlerkunder tilbage har DSB lanceret et nyt produkt, og her er salget ikke gået helt som forventet.

Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix

Statens togselskab DSB har under coronakrisen måttet spejde langt efter mange af de togrejsende.

Men selvom udviklingen nu igen går i den rigtige retning, så er der en gruppe af togselskabets kunder, som ikke nødvendigvis kommer til at tage toget som før.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Yngre piloter går nu i åben krig med SAS-piloterne og Dansk Metal

Flyvebranchens Personaleunion, FPU, der især organiserer de yngre piloter, går midt i SAS-konflikten og pilotstrejken i struben på deres egne pilotkolleger og Dansk Metal. Dansk Metal kannibaliserer og ønsker blot de yngre piloters arbejdspladser lukket, siger FPU-formanden.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs