Semler-selskab oplever "fantastisk vækst" – men kæmper med at banke sig ind i danskernes bevidsthed

Ændringer af produktet har i 2021 ført til en kraftig stigning i antallet af abonnenter for Semler-ejede Dribe, der lever af at sælge bilabonnementer. Der er dog stadig et stykke til, at selskabet leverer sorte tal på bundlinjen, ligesom der stadig skal arbejdes med at blive mere kendt blandt danskerne, fortæller adm. direktør.
Jesper Kjærsgaard-Nielsen, administrerende direktør for Dribe. | Foto: Dribe / PR
Jesper Kjærsgaard-Nielsen, administrerende direktør for Dribe. | Foto: Dribe / PR
AF JONATHAN STEN DRIVSHOLM

Dribe er efter eget udsagn sat i verden for at revolutionere den måde, vi har bil på. Og vejen går gennem teknologi. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også