MobilityWatch

Semler-selskab oplever "fantastisk vækst" – men kæmper med at banke sig ind i danskernes bevidsthed

Ændringer af produktet har i 2021 ført til en kraftig stigning i antallet af abonnenter for Semler-ejede Dribe, der lever af at sælge bilabonnementer. Der er dog stadig et stykke til, at selskabet leverer sorte tal på bundlinjen, ligesom der stadig skal arbejdes med at blive mere kendt blandt danskerne, fortæller adm. direktør.

Jesper Kjærsgaard-Nielsen, administrerende direktør for Dribe. | Foto: Dribe / PR

Dribe er efter eget udsagn sat i verden for at revolutionere den måde, vi har bil på. Og vejen går gennem teknologi. 

Derfor har den danske udbyder af bilabonnementer, som er ejet af bilimportøren Semler Gruppen, brugt 2021 på at give sin app og hjemmeside en overhaling, så de i højere grad kan tilpasses den enkeltes behov, og det har tilsyneladende givet pote. 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs