Semler-selskab oplever "fantastisk vækst" – men kæmper med at banke sig ind i danskernes bevidsthed
Ændringer af produktet har i 2021 ført til en kraftig stigning i antallet af abonnenter for Semler-ejede Dribe, der lever af at sælge bilabonnementer. Der er dog stadig et stykke til, at selskabet leverer sorte tal på bundlinjen, ligesom der stadig skal arbejdes med at blive mere kendt blandt danskerne, fortæller adm. direktør.
![Jesper Kjærsgaard-Nielsen, administrerende direktør for Dribe. | Foto: Dribe / PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13569533.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ivjzhfnelx1cevy2kgv.jpg)
AF JONATHAN STEN DRIVSHOLM
Dribe er efter eget udsagn sat i verden for at revolutionere den måde, vi har bil på. Og vejen går gennem teknologi.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.