DSB-chef efter kritik af rejsetidsgaranti: Vi gør mere end EU-reglerne kræver
Forbrugerrådet Tænk mener ikke, togselskaberne overholder informationspligten, når det kommer til at informere kunderne om deres rettigheder, når togene er forsinkede. Ifølge DSB har danskerne dog allerede meget favorable ordninger, fortæller DSB’s topchef til MobilityWatch.
![Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13728994.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20190502-120109-7-1920x1078we(1).jpg)
af ANJA HAUGE
Togselskaberne overholder ikke informationspligten, når det kommer til at informere danskerne om deres rettigheder og mulighed for kompensation, når togene er forsinkede.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tilfredsheden og punktligheden dykkede hos DSB i 2021
For abonnenter