MobilityWatch

Hver anden danske bilforhandler forventer agentrolle indenfor fem år

Flere danske bilforhandlere forbereder sig på at indtage en ny rolle i fremtiden, hvor bilproducenterne ønsker at rykke tættere på slutforbrugeren.

Foto: Peter Hove Olesen/Politiken/Ritzau Scanpix

Indenfor fem år regner mere end hver anden danske bilforhandler med, at de vil være agent for mindst et bilmærke.

Det skriver Børsen med henvisning til en ny undersøgelse fra DI blandt 53 medlemmer, der repræsenterer 230 udsalgssteder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs