Volvo satser på nyt og billigere prissegment

Den svensk-kinesiske bilkoncern satser på ny kundegruppe med billigere elbil.
Foto: Jonas Ekstromer/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Jonas Ekstromer/AP/Ritzau Scanpix

Volvo Cars er på vej med en ny elbil, der er noget billigere end dem i det nuværende i sortimentet, hvilket skal gøre det muligt for det svensk-kinesiske selskab at ramme en ny kundegruppe.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også