MobilityWatch

Søren Gade kritiserer for meget EU-snak om el som drivmiddel

Hvad vejgodstransporten skal køre på i fremtiden er noget, der splitter brancheaktører, men i EU bliver der sværget til el som fremtidens drivmiddel, mener Søren Gade (V).

Foto: Jens Dresling

Enighed var der ikke specielt meget af under debatten om fremtidens drivmidler for den tunge vejtransport, da DI's arbejdsgiverorganisation på transportområdet, ATL, afholdte årsdag torsdag.

Læs mere: Politikere diskuterede fremtidens drivmidler i tung transport: "Ingen har en facitliste"

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

DI bifalder ny finanslovsaftale uden flyafgift

Hos DI Transport er direktør Michael Svane glad for, at en flyafgift ikke fandt vej til ny finanslov. Organisationen mener dog, at andre elementer i delaftale giver en "startbane" for grøn omstilling af luftfarten.

Læs også

Relaterede