MobilityWatch

"Der er cirka 90 dage i 1. kvartal. Der er en ikke en eneste af de dage, hvor der har været godt nyt om transport og logistik"

Ikke bare corona men også bizarre parkeringer og dårligt vejr har skubbet årets indtjening for Vestas, der efter indledende tab på en halv milliard forventer at lave et driftsresultat på omkring ti milliarder på resten af året.

Foto: Morten Dueholm/Ritzau Scanpix

De deciderede fordele ved coronaen er nok til at overse. Men et af de positive små strejf, pandemien og dens ledsagende hjemmearbejdspladser dog har medført, er, at mange har sluppet for at stå på stationen en vintergrå morgen og vente på et forsinket tog. Eller spejde efter kufferten i lufthavnens ankomsthal, kun for at finde ud af, at den er blevet omdirigeret til Kap Det Gode Håb.

Lidt anderledes ser det dog ud hos Vestas.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

DI bifalder ny finanslovsaftale uden flyafgift

Hos DI Transport er direktør Michael Svane glad for, at en flyafgift ikke fandt vej til ny finanslov. Organisationen mener dog, at andre elementer i delaftale giver en "startbane" for grøn omstilling af luftfarten.

Læs også

Relaterede