Mærsk vil kopiere techgiganters succes

Mærsk er i gang med at udbygge sin digitale platform til at blive den førende indgang, som verdens logistikkunder kredser om og bruger. På den måde vil Mærsk kopiere den succes, techgiganter som Amazon allerede nyder godt af.
Vincent Clerc, der er koncerndirektør i Mærsk, vil investere yderligere i at gøre shippingkoncernens platform til det sted, hvor transportkunderne henter deres informationer. | Foto: Maersk
Vincent Clerc, der er koncerndirektør i Mærsk, vil investere yderligere i at gøre shippingkoncernens platform til det sted, hvor transportkunderne henter deres informationer. | Foto: Maersk
AF LEONORA BECK OG ALEXANDER THORUP

På lige fod med techgiganter som Amazon og Airbnb satser A.P. Møller-Mærsk nu på at blive det centrale forbindelsespunkt for samtlige logistikkunder i hele verden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også