MobilityWatch

DSV har svært ved at sige ja til nye storkunder

Presset på transportmarkedet betyder, at det er svært at tage nye, store kundeengagementer ind, fortæller DSV-topchef.

Jens Bjørn Andersen | Foto: DSV

Der et enormt pres på det globale transportsystem med lav kapacitet, og derfor kan det være svært at tage nye, store kunder ind, uden at det går ud over de eksisterende.

Det fortæller topchef i DSV Panalpina, Jens Bjørn Andersen, til Finans.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs