DSV skruer på fokus efter vundne markedsandele: "Nu siger vi det måske lidt mere ligefrem"

DSV har vundet markedsandele og tror på fortsat vækst. Fremgangen skal i høj grad findes hos eksisterende kunder og med et skarpere fokus på organisk vækst.
DSV er de seneste år vokset markant gennem opkøb, men nu skal der fokus på organisk vækst. | Foto: Ivan Boll
DSV er de seneste år vokset markant gennem opkøb, men nu skal der fokus på organisk vækst. | Foto: Ivan Boll
AF KRESTEN ANDERSEN

Det er tid til, at DSV skal vokse ad mere klassiske veje efter en række travle opkøbsår for opkøbskongerne fra Hedehusene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også