DSB oplever positiv effekt fra danskernes nye syn på kollektiv trafik

Et bedre omdømme for kollektiv transport generelt og et særligt fokus på at forbedre produktet har øget DSB's omdømme, mener selskabets kommunikationschef. Ifølge forsker kan det skyldes, at de utilfredse kunder har droppet toget under coronakrisen.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Offentlig transport har ikke altid været opfattet som noget positivt i danskernes øjne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også