DSB oplever positiv effekt fra danskernes nye syn på kollektiv trafik

Et bedre omdømme for kollektiv transport generelt og et særligt fokus på at forbedre produktet har øget DSB's omdømme, mener selskabets kommunikationschef. Ifølge forsker kan det skyldes, at de utilfredse kunder har droppet toget under coronakrisen.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Offentlig transport har ikke altid været opfattet som noget positivt i danskernes øjne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også