MobilityWatch

DSB oplever positiv effekt fra danskernes nye syn på kollektiv trafik

Et bedre omdømme for kollektiv transport generelt og et særligt fokus på at forbedre produktet har øget DSB's omdømme, mener selskabets kommunikationschef. Ifølge forsker kan det skyldes, at de utilfredse kunder har droppet toget under coronakrisen.

Foto: Jens Dresling

Offentlig transport har ikke altid været opfattet som noget positivt i danskernes øjne.

Men ifølge kommunikationschef i DSB, Niels-Otto Fisker, er der sket en ændring over det seneste halve årti, hvor snakken er gået fra at handle om, at bus og tog er gammeldags med mange forsinkelser, til at kollektiv transport i dag opfattes som en løsning på verdens klimaproblemer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MobilityWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MobilityWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs