Bilbasens nye ejer vil bygge bro mellem online og fysisk salg

På bilbranchens årsmøde understregede Bilbasens norske ejer, at selskabet vil samarbejde og ikke konkurrere med danske forhandlere i fremtiden. Fysiske forhandlere og digitale løsninger skal nemlig gå hånd i hånd.
Bilbranchens årsmøde fandt sted i Industriens Hus i København. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Bilbranchens årsmøde fandt sted i Industriens Hus i København. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

De danske bilforhandlere skal ikke frygte en ny stor konkurrent, efter den norske Schibsted-koncern i sommeren 2020 købte danske Bilbasen, der faciliterer salg af brugte biler online.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også