Bilbasens nye ejer vil bygge bro mellem online og fysisk salg
På bilbranchens årsmøde understregede Bilbasens norske ejer, at selskabet vil samarbejde og ikke konkurrere med danske forhandlere i fremtiden. Fysiske forhandlere og digitale løsninger skal nemlig gå hånd i hånd.
![Bilbranchens årsmøde fandt sted i Industriens Hus i København. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13247810.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20170914-652071-7-1920x1078we.jpg)
De danske bilforhandlere skal ikke frygte en ny stor konkurrent, efter den norske Schibsted-koncern i sommeren 2020 købte danske Bilbasen, der faciliterer salg af brugte biler online.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.